needforspeeds
 

Menü

 
PS
 

NFS Carbon

 

NFS Most Wanted

 

NFS U2

 

Látogatók

Indulás: 2005-06-20
 

Szavazás

Szavazz!!
Milyennek tartod az új NFS-t / videót...

Nagyon ZSÍR!!! (10 / 50%)
Nem rossz (3 / 15%)
Még mindig nem kapok levegőt... (7 / 35%)

Szavazatok száma: 20

Létrehozás időpontja:
2007-05-22 17:09:40

Szavazás lezárva:
2007-06-05 19:46:58


Lezárt szavazások
 

Carbon dátum

 
 

Bejelentkezés

Felhasználónév:

Jelszó:
SúgóSúgó
Regisztráció
Elfelejtettem a jelszót
 
Hírek az NFS világából
Hírek az NFS világából : NFS PS - Teszt

NFS PS - Teszt

Az nfsplanet.de tesztelte az NFS ProStreet-et. Erről egy kis beszámoló.

Amennyire én látom, az NFS ProStreet eléggé különbözik az eddigi összes Need for Speedtől, semelyik folytatásaként nem fogható fel. A ProStreet teljesen új vezetési élménnyel, játékmódokkal és funkciókkal rendelkezik. Az EA ezzel a résszel szeretne egy új szintre lépni az utcai versenyzésben.

A legfontosabb változás az, hogy a verseny zárt pályákon zajlik. Az EA rengeteg kutatást végzett ezzel kapcsolatban, hogy hol milyen ennek a fajta versenyzésnek a kultúrája, milyen az, amikor az egymásnak eső utcai versenyzőket nem kötik szabályok, nem zavarja a városi forgalom vagy épp a rendőrség. A játékot már majdnem 2 éve fejlesztik és minden téren meghatározó változásokat hoz majd. A főbb újdonságok a törés, a fizika és a füst lesznek. Mind a hármat részletesen kifejtjük később.

Törés
Régebben a rendőrség és a városi forgalom nehezítette meg a versenyzést, most ez a feladat az autók sérülésére marad. A játék gyakorlatilag a sérülésekről szól, figyelned kell, nehogy összetörd az autódat, mivel a javítás drága mulatság és egy ideig nem is tudod használni az autódat.

A sérülések ezúttal túlmutatnak a lökhárítón keletkező karcolásoktól... a ProStreetben totálkárosra is törheted az autódat, ami így természetesen nem éri el a célvonalat. Élőbe figyelhettem a töréseket, és az egész nagyon... érdekes, sokkal realisztikusabb, mint amit eddig valaha is láttam! A lökhárítók és a kerekek simán elrepülnek, az ablakok betörnek, lerepül a motorháztető és attól függően, hogy milyen anyagból készült az adott alkatrész (fém, üveg, műanyag vagy szénszál), attól függ, hogy karcolódik vagy éppen ripityára törik. A törések pedig minden egyes ütközésnél külön-külön vannak kiszámítva, így nem csak egyféleképpen törik a járművünk. A törés pl. attól is függ, hogy milyen gyorsan ütközünk a falba; a sérülés mértékét rengeteg paraméter alapján számolja ki a játék. És ami az egészben a legjobb: a sérülések befolyásolják az autó teljesítményét is! Minél jobban összetöröd, annál lassabb lesz az autód – egy idő után meg a versenyednek is lőttek.

Az autó javítása pedig pénzbe kerül, és lefogadom, hogy szívesebben költenél a kocsid fejlesztésére, mint annak javítására. A verseny továbbra is az utcákon zajlik, szóval attól csak frankóbb lesz az autód, ha van rajta pár karcolás, hiszen látszik rajta, hogy igazi versenyautó. Majd kiderül, hogy az egész hogy valósul meg, de az biztos, hogy komoly fejlődés történt e téren.

 

null
 
Helyszínek
A ProStreet pályái a valóságban is létező helyszíneken kaptak helyet. Az EA komoly kutatásokat végzett a helyszíneket illetően, fényképeket készítettek, hogy minél élethűbb legyen a versenykörnyezet. A versenyzőnk az egész világot körbeutazza majd a versenyekért, az egész Földgolyón szétszórták a pályákat! A versenyeket különböző szervezetek rendezik, éppen ezért mindegyik más hangulatú, stílusú, lebonyolítású lesz. Még a zenei stílusra is odafigyeltek a készítők, a zenék a helyszíntől függnek, de erről később a zenei részben.

Játékmódok
Négy játékmód van lesz a PS-ben: GRIP, Drift, Drag és Speed Challenge. Minden játékmódra lesz egy személyes autónk, amely kifejezetten arra a típusú versenyre lesz kihegyezve. Az EA nem volt hajlandó sokat elárulni a versenymódokról, de az biztos, hogy a GRIP lesz a körverseny mód, meghatározott köröket kell teljesíteni. A Drift ismét módosul, más lesz, mint a Carbonban, köszönhetően az új fizikának. Hogy mindenki jól szórakozhasson, az EA beépített egy „asszisztenst” a driftbe, amely segíti a kanyarodást és a pályán maradást, de ez az asszisztens kikapcsolható! Ha kikapcsoljuk, akkor sokkal keményebb feladat lesz az autóvezetés, és a játék sokkal inkább szimulációra emlékeztet majd – valósághű lesz! A Drag (gyorsulás) is visszatér, de nem tudni, hogy mi változik benne.

A Speed Challenge, az új játékmód egy hosszú pályán lesz megtartva, ahol elérhetjük az autónk teljesítményének határait. Egy egyenes, lejtős úton kell a legnagyobb sebességet elérnünk, szinte kanyarodni se kell. Ha viszont épp igen, akkor jobb, ha nagyon körülményesen tesszük, a nagy sebesség és a fal találkozásából nem sok jó sült még ki...!
 
null
 
Vezetés
Egy Nissan 350Z-t próbálhattam ki az Infineon Raceway-en, és azt kell mondanom (annak ellenére, hogy rengeteget szenvedtem a vezetéssel ezen a pályán), hogy nagyon szórakoztató volt. Az, hogy az „asszisztenssel” vagy nélküle vezetsz, csak tőled függ. Én jobb szeretem, ha valósághűen működnek a dolgok, ezért kikapcsoltam, ekkor viszont elég nehéz kézben tartani az autót, az egész eléggé realisztikus, köszönhetően az új fizikának. Végre nem egy tankot vezetünk érzésre, mint ahogy az a korábbi NFS-ekben volt. Ezúttal te dönthetsz, úgy vezethetsz, ahogy szeretnéd. Ha inkább az arcade játékok felé hajlasz, akkor bekapcsolod az asszisztenst és olyan a vezetés, mint a korábbi NFS-ekben. A ProStreet továbbra is a szimulátor és az arcade között áll, és ennek így is kell lennie.

A módosítások is nagyban hatnak a vezethetőségre, de erről később.

Verdák
Már megszokott, hogy a Need For Speed-ekben lizencelt kocsikkal járkálhatunk, s ezúttal se lesz másképp. Több kocsi lesz most is, mint az előbbi részekben. Sajnos még nem beszélhetünk a kocsilistáról, de körülbelül 26 gyártótól lesznek kocsik. A kocsik közül 8 szuper-kocsi lesz, amiket a végsőkig tuningolhatunk. Ha ezek a kocsik nem felelnek meg elvárásainknak, akkor szabadon választhatunk egy gyengébb verdát és azt feltuningolva állhatunk ki a nagyobbak ellen. Végül minden a vezetésről és a tuningkombinációkról szól, amiket a kocsidba építhetsz. De erről lentebb lesz szó.

Tuningolás
A tuningolás jelentős részét alkotja a Pro Street-nek. Először is említést érdemel a vizuális tuning, amit a Carbonból ismert, sikeres Autosculpt rendszerrel hajthatunk végre. De ezúttal a rendszer jobban ki lesz dolgozva és nagyobb teret kapunk a tuningolásban, ugyanis a kocsi majdnem minden szegletét áttervezhetjük. És a legjobb dolog: a vizuális tuning kihat a teljesítményre is! Tehát mostantól eléggé el kell gondolkozni azon, hogy hogyan szépítjük a kocsit, mert az új fizikai motornak köszönhetően minden egyes változtatás kihat a teljesítményre. Most már nem csak a kinézetről szól a tuning. Ez volt az oka annak, hogy az EA a játékba beépített egy szélcsatorna szimulátort, hogy leteszteljük kocsink aerodinamikáját és ezzel meglessük, hogy minden passzol-e a kocsin. Ez egy eléggé jó lehetőség, amit biztos ki fogunk használni!

A vizuális tuningon kívül lehetőségünk lesz a teljesítménytuningra is. Az Autosculpthoz hasonlóan a teljesítménytuning is kidolgozottabb lett. Hogy bemutassák a dolog kezelhetőségét, az EA különböző fajtájú modifikációkat mutatott be. Az első fajtában az "arcade-stílusú" embereknek kedveznek azzal, hogy tuningcsomagok kijelölésével vértezhetik fel a kocsikat. De ha mélyebbre akarunk nyúlni a motorban, egy kiló lehetőséggel kell számolnunk. Szinte mindent ki lehet cserélni, a motor alkatrészeit, a fékeket, a gumikat... több mint 90 egyedi alkatrésznek van hely és több mint 30 tuningvariáció létezik. Úgy módosíthatod a kocsidat, ahogy az neked megfelel. Sok után gyártott alkatrésszel dolgozhatunk és mindegyik másképpen hat ki a teljesítményre. Lehetőségünk van a kocsi teljesítménypadon való tesztelésére is aminek a végén egy grafikus visszajelzést kapunk, hogy megtudjuk, a nekünk megfelelő kombinációkat alkalmaztuk-e. Amióta nagy hangsúlyt fektetnek a tuningolásra, az EA mindig kitalál valami újdonságot, ami a Pro Street esetében a "blue print" nevű funkció. Ezzel a funkcióval időt spórolhatunk a motortuningolással, ugyanis az elkészített kombinációnkat elmenthetjük, ezzel megakadályozván azt, hogy újra darabonként kelljen beépíteni az alkatrészeket. Szóval ha megvan az ideális kombinációnk, csak aktiválnunk kell a megfelelő blue printet és már be is vannak építve a megfelelő alkatrészek a kocsiba.
 
 
Grafika
Mindössze a pre-alfa verzióval játszottam, így nem mondhatok túl sokat a grafikáról, viszont minden bizonnyal nagyon részletes lesz. Minden autó 15-20000 poligonból épül fel, és ennek köszönhetően nagyon jól néz ki. A fények visszatükröződése élethű, és ahogy a trailerben láthattátok: a sérülés-modell is rendkívül kidolgozott. Az autók pedig minden szimulátor-rajongónak valódi csemegét jelentenek.

Nagy új grafikai újdonság a füst! Szinte mindegyik autóverseny-szimulátorban a gumik füstje kezdetleges, sőt, sokszor mindössze 2D-s. Amit az EA-nél láttam az NFS Pro Street-ből, az alapján ez a füst baromi jól néz ki. Kipörgetésnél, vagy kanyarban sodródásnál fontos, hogy minél valósághűbb legyen a gumifüst, és az itt alkalmazott, Shader Model 3.0-val készült füst remek látványt nyújt.

Persze várjunk még arra, hogy régebbi grafikus kártyákon ez mennyire jön át - de az új generációs konzolos gépek nagyon jól jelenítik meg ezeket a grafikai finomságokat. A PC rendszerkövetelmények biztosan nagyobbak lesznek bármelyik újabb szimulátornál (a Carbonnál is), de a pontos adatokról csak később fogunk többet megtudni.

Zene
Mint minden NFS-ben, a hangulatteremtő zene itt is nagyon fontos. Az EA ezúttal Junkie XL-t ültette oda a "keverőpult mellé", és a játék alatt ezek a zenék szólnak. Versenytől függően minden szakaszon más stílust hallgathatunk - hard rocktól a technóig, elektronikustól a punkig. A zenei stílusok a versenyszervezőkhöz kapcsolódnak.
 
forrás:TCM

 

Time

 

Naptár

2025. Március
HKSCPSV
24
25
26
27
28
01
02
03
04
05
06
07
08
09
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
01
02
03
04
05
<<   >>
 

!!NEW!!

NFS 12 lehet hogy folytatja az MW-s szálat!!??!!??

 
 

Top Speed

 

Linkek

 

Painting my Ride

 

Symbolum

//gportal.hu/portal/needforspeeds/image/gallery/tn_1160825445.jpg

 Az oldal symboluma...

 

G-mail

Felhasználónév:
Jelszó:
  SúgóSúgó

Új postafiók regisztrációja
 

Impresszum

 

Extra

Beállítás Kezdőlapnak!
 

Szavazz!!!!

Lezárt szavazások
 

Chat

Légyszíves NE reklámozzátok és a káromkodást is kerüljétek a chatbe.
 
Görgető
 
Lapozz
 
Autosclupters
 

Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, nyaralók és egyéb épületek homlokzati szigetelését! 0630/583-3168 Hívjon!    *****    A legfrissebb hírek a Super Mario világából és a legteljesebb adatbázis a Mario játékokról.Folyamatosan bõvülõ tartalom.    *****    Gigágá! Márton napján is gyertek a Mesetárba! Nemcsak libát, de kacsát is kaptok! Játsszatok velünk!    *****    A Nintendo a Nintendo Music-kal megint valami kiváló dolgot hozott létre! Alaposan nagyító alá vettem, az eredmény itt.    *****    Leanderek, Parfümök, Olajok, és Szépségápolási termékek! Használd a LEVI10 kupont és kapj 10% kedvezményt!Megnyitottunk    *****    Megjelent a Nintendo saját gyártású órája, a Nintendo Sound Clock Alarmo! Ha kíváncsi vagy, mit tud, itt olvashatsz róla    *****    Megnyílt a webáruházunk! Parfümök, Szépségápolási termékek, Olajok mind egy helyen! Nyitási akciók, siess mert limitált!    *****    Az általam legjobbnak vélt sportanimék listája itt olvasható. Top 10 Sportanime az Anime Odyssey-n!    *****    Pont ITT Pont MOST! Pont NEKED! Már fejlesztés alatt is szebbnél szebb képek! Ha gondolod gyere less be!    *****    Megnyílt a webáruházunk! NYITÁSI AKCIÓK! Tusfürdõ+Fogkrém+Sampon+Izzadásgátló+multifunkcionális balzsam most csak 4.490!    *****    Új mese a Mesetárban! Téged is vár, gyere bátran!    *****    Veterán anime rajongók egyik kedvence a Vadmacska kommandó. Retrospektív cikket olvashatsz róla az Anime Odyssey blogban    *****    Parfümök, Olajok, Párologtatók mind egy weboldalon! Siess mert nyitási AKCIÓNK nem sokáig tart! Nagy kedvezmények várnak    *****    Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, nyaralók és egyéb épületek homlokzati szigetelését! 0630/583-3168 Hívjon!    *****    Aki érdeklõdik a horoszkópja után, az nem kíváncsi, hanem intelligens. Rendeld meg most és én segítek az értelmezésben!    *****    A Múzsa, egy gruppi élményei a színfalak mögött + napi agymenések és bölcseletek    *****    KARATE OKTATÁS *** kicsiknek és nagyoknak *** Budapest I. II. XII.kerületekben +36 70 779-55-77    *****    Augusztus 26-án Kutyák Világnapja! Gyertek a Mesetárba, és ünnepeljétek kutyás színezõkkel! Vau-vau!    *****    A horoszkóp elemzésed utáni érdeklõdés, nem kíváncsiság hanem intelligencia. Rendeld meg és nem fogod megbánni. Katt!!!    *****    Cikksorozatba kezdtem a PlayStation történelmérõl. Miért indult nehezen a Sony karrierje a konzoliparban?