Egyelőre még nagyon-nagyon keveset tudni a játékról, amit összegyűjtöttem Larry La Pierre (Most Wanted producere) interjújából, azt azért leírom.
Ami várható lesz:
- Jobb és nehezebb zsarus üldözések és feladatok! - Vadonatúj játéklehetőségek, mely még jobban fokozza az élményt mint eddig! - Valószínűleg minden játékmódban zsaruk várnak, sőt talán még online módban is! - Megpróbálnak minden kérésnek eleget tenni, bár nem kevés lesz!
100%-os: - Lesz újra neon - Csak éjszaka - Carbon Canyon lesz a helyszín(America, West Side) - Canyon Running versenyek a városon kívül. Olyanok, mint mikor a Black List taggal versenyeztünk. - Nagy szerepet játszik a drift. - 50-60 db autó - Ismét "tuning", "exotic", "muscle" car kategóriák lesznek. - Saját csapatot alapíthatunk, akár a Juiced című játékban. Nekik is hatalmas szerepük lesz a versenyek folyamán!
Az Electronic Arts bejelentette, hogy a Need for Speed Carbon jelenleg fejlesztés alatt van, a játék novemberben kerül a piacra. A játékot az EA Black Box készíti (székhelyük: Vancouver), amely rendkívül büszke arra, hogy egy új fajta, hihetetlen izgalmakkal járó játékot fejleszt, ahol a versenyzőknek nagy ügyességre és vezetői tudásra van szükségük a sikerek eléréséhez.
- Nagyszerű dolog, hogy a Carbonban az autókultúrát újabb irányból közelíthetjük meg. A Carbon Racing nagy versenyzői tudást követel meg a játékostól, és úgy véljük, hogy ez hozzájárul a kiváló játékélmény megteremtéséhez - nyilatkozta Larry LaPierre, a játék producere.
A városi veresnyzéssel kezdődő játék a világ legveszélyesebb és legizgalmasabb versenyeit hozza el nekünk. Mindent kockára téve kell csapatunkkal az ellenfelek csoportjai ellen versenyeznünk, hogy az ellenőrzésünk alá vonhassunk egy városrészt. Ahogy aztán feltűnnek a színen a rendőrök, a Carbon Canyonban folytatódik a játék, ahol a megszerzett tisztelet, a kemény harcok árán megszerzett városi területek egy rossz gázadással is elveszhetnek. A játék minden eddiginél szabadabb kezet ad az autóépítés terén, így saját magunk alakíthatjuk ki például csapatunk arculatát is.
A játék minden népszerű platforma, így PC-re is megjelenik majd
2006.07.14
A csapatjáték teljesen új szint visz a már ismert játékmódokba, de a legizgalmasabbnak természetesen a kanyonban zajló vesenyek ígérkeznek: egyik oldalunkon a 100 méteres mélység, a másikon a sziklafal, előttünk az ellenfél, akit két hajtűkanyar között próbálunk megelőzni, vagy kiszorítani (persze csak óvatosan, kilökni nem ér egymást) mögöttünk meg a rendőrök. Ez már önmagában is elég hangulatosnak ígérkezik, hát, ha még hozzátesszük, hogy minden verseny éjszaka zajlik, plusz a szalagkorlát fontos játékelemmé válik. A korlát korrekt fizikai modellezés szerint működik (pl.: tart vissza minket a mélységbe zuhanástól deformálódik, vagy átszakad) és mivel az autók törése LÁTVÁNYELEM, ezt ügyesen ki is használhatjuk, ’csúszhatunk’ a korlát segítségével az enyhébb kanyonokban. Ha már a csúszásnál tartunk: lesz természetesen Drift mód is, de a Drag ebből a részből kimarad.
A játék 50-nél is több vezethető autót vonultat fel – pontos autólistát még nem hallottunk hivatalos forrásból, ezért csak arra hagyatkozhatunk, amit a saját szemünkkel láthatunk az előzetes képeken és videókon. Eddig Subaru Impreza WRX STI, Mitsubishi Lancer EVO IX, Lamborghini Gallardo, Dodge Challanger, Porche Carrera GT, Ford Mustang GT, és Dodge Viper SRT-10-est fedeztünk fel, amiből a talán a Porche a legérdekesebb, hiszen a német csodajárgány már négy éve epizód óta távol marad a Need for Speed sorozattól. Az autók egyébként három osztályba lesznek sorolva (tuningcégek gépei extrém fordulékonysággal, amerikai benzinfaló gyorsulásbajnok izomautók és Japánból importált szésebes kocsik), a városokban levő boltok pedig mind-mind az egyes típusokra specializálódnak. Igy aztán az is befolyásolja majd az általunk választott „hódítási útvonalat”, hogy melyik autónkat akarjuk először maximumra fejleszteni. Az autónkat – illetve társaink gépeit – egy autószobrászat nevű menüpontban minden eddiginél jobban a saját szájízünk szerint alakíthatunk, csúszkák segitségével több száz jellemzőn állíthatunk.
A játéktér másfélszer akkora, mint a Most Wanted-ben, 50 kocsi közül választhatunk, amelyeket még pontosan nem tudjuk mik lesznek. (lesz viszont ismét Ferrari, hogy egy jót is említsek. :D ). A további újítás, hogy immáron csapattal eggyütt fogunk versenyezni, természetesen mi leszünk a csapat főnökei. Az alkalmazó tagok nevei a következők:
Blocker, ő akadályozza verseny közben a többi ellenfelet, hogy mi győzhessünk. Kijelöljük a verseny előtt melyik ellent támadja, és munkához is lát.
Fabricator, akinek az a dolga, hogy minél látványosabb és szebb tuningelemekkel pakoljuk tele verdánkat.
Drifter, aki megtisztítja "töri" nekünkl az utat, hogy biztosan célbajussunk.
Fikex, az aki segít egyengetnni minket az alvilágban, hogy minél többen ismerjenek és tiszteljenek. Ezenkívűl le tudja fizetni a zsarukat, hogy inkább az ellenfelünket üldözzék.
Ezek nagyon fontos dolgok, és az alkalmazottjaink képességei és ezzel a fizetésük (amit nekünk kell állni) nő.
Ezeken kívűl ott a különleges tuninglehetőségek. Mi magunk alakíthatjuk, hajlítgathatjuk afix elemeket, így a világon mindenkinek különböző kocsija lesz. Ez óriási lehetőség ha belegondolunk.
A fizika is hatalmasat javult, a producerek azt ígérték érzhető különbség lesz 2 autó irányításában. A sztoriról egyenlőre sokat nem tudni. Annyi biiztos, hogy a garfika gönyörű lesz, végre az út is ÉLES textúrával lett megáldva.
Ezenkívűl a rendőrüldözések is sokkal jobban ki lesznek alakítva. Ha egy városrészben aktívan veresnyzünk, ott jobban üldöznek, mint egy másikban, ahol többnyire inaktívak vagyunk.
A versenyzésen kívűl a játékos rá lesz kényszerítve, hogy csapatával elfoglajon a kerületekben új területeket. Ezt persze versenyekkel oldhatjuk meg :) . A többi csapatot le kell győnünk minden áron.
Összességében az eddigi legjobb NFS-t várhatjuk. Rnegeteg új ötlet, ami mindenkinek tetszik, a nagyobb szabadság (tuning téren is), a grafika, a hangulat, a fizika egyszóval minden megújult. Megjelené: 2006.09.06 |