Teszt
Gyakorlatilag kt napon t szenvedtem az NFSU2 demjval – els letltsre ugyanis Mr. Flashget nem volt hajland elmenteni a file-t, gy 350 megabyte s 3 ra veszett krba. A mai napon aztn jbl nekilttam a downloadnak, gy 2-3 ra alatt le is jtt – telepts!
Helyett letlts s telepts, kedvencnk ugyanis DirectX 9.0-t ignyel, ami legjabb informciim szerint is megtallhat volt PC-men, azonban ragaszkodott a letltshez – legyen. Mint ahogy az lenni szokott, a grafikt javt program installlsa utn kvetkezett az jraindts – ami cirka 2-3 perc, hiszen ennyi vrust betlteni...
Az ember boldog, hogy szoftveresen mr nem llhatnak az tjba, mikor is rkezik a kvetkez zenet: a C meghajtn nincs elg hely a teleptsre... Na, rvid trlssorozat utn sikerlt 600 mega helyet biztostanom a demnak (te jesszus atyaristen, mekkora lesz a full-game?), majd a (vgre elindul) telepts utn irny a game!
Az els meglepets rgtn az intro alatt rt, ugyanis ez az egyik legjobb bemutat, amit valaha lttam! Hihetetlen izgalmas, mozgalmas s valsgh – egy kedves bartom tiltakozsa mellett eldntttem, hogy eredetiben fogom megvenni a CD-t! (ez az elhatrozsom azta nmileg megvltozott)
A belltsokat ajnlatos tnzni, a controllerek ugyanis (jra, immr sokadszor...) megvltoztak. n ragaszkodtam az 1-ben megszokott modellhez (N2O, kzifk helye), irny a vros!
Nos, a vezets elejn kellemetlenl felhztam magam. Az aut nha nem volt hajland kanyarodni! Egsz egyszeren markolhattam n kt kzzel a jobbra kurzort, meg se moccant a drga 350Z. gy egy fl rt szrakozhattam gy, amire teljesen elment a kedvem az egsz dologtl. Vgl elvettem a kormnyomat s a pedlt, majd elkezdtem azzal kldeni – s lss csodt: mkdtt!
Mrmint a kanyarods, ugyanis BTech kormnyom nem volt hajland rezegni nekem, gy gyorsan eldobtam – pedllal gyorsulok, klaviatrn fordulok! Kb. 13 msodperc utn mr a billentykkel gyorsultam – s azta tkletesen forog az autm mindenfel...
men. Ezutn figyeltem csak fel magra a Need for Speed Underground 2 teljesen kidolgozott vilgra!
Mint bizonyra hallotttok, a Free-run mdban szabadon jrklhatunk a vrosban, benzhetnk a garzsokba, vezetgethetnk amerre csak kedvnk van. Az N2O-t nyugodtan nyomogathatjuk, ugyanis ebben a mdban a (pl.) forgsokrt kapott pontok (Power Slide) tvltdnak nitrba – egy 360-as fordulattal akr 400 pontot s 1/3-nyi plusz zemanyagot kapunk!
Tovbbi rdekessg mg, hogy a tartlyunk +100%, teht akr egymsra is rakdhat kt trol-sv, szval lehet gyorsulni, ahogy a csvn kifr. Ha azonban lusta vagy forgoldni, vagy flsz centikre elhzni a vrosi mazsolk mellett, menj be egy garzsba, ahol 100%-ra tltik a nitrt!
A plyn „elrejtve” nha informcis helyek vannak, amik egy sms-t kldenek neknk, ezeket alaprtelmezsknt a TAB-bal tudjuk elolvasni. Vannak verseny-ikonok is, amiket kedvnk szerint elfogadhatunk s visszautasthatunk. A legrdekesebb mgis az volt, amikor a vrosban „csak-gy” alapon kering tuning-arcok mg bellva azok rnk villognak (ergo kihvnak minket), egy ENTER lenyomsa utn pedig indulhat az ldzs!
A szably az, hogy az els mutatja az utat – s maximum 300 m tvolsg lehet a kt aut kztt, ha ezt tlpitek, akkor az els nyer!
A drift md nagy talakulsokon ment keresztl, ami nem felttlen vlt elnyre. A demban elre tudjuk, hogy hny pontot rt el az ellenfl (nem tudom, hogy ez az eredeti jtkban is gy lesz-e), de nagy kr, hogy eltnt a direkt versenyplya s a vrosban kell csszklnunk egy szerpentinen (radsul eddig sszesen 20.000 pontot sikerlt sszecsszklnom, ami persze magyarzhat tehetsgi okokkal is, m rdekes, hogy a 3-ik helyezettnek 74.000 egysg jtt ssze).
sszefoglalva a NFSU2 nagyot fog robbantani, az irnyts, a grafika s a hangok nagyon el lettek tallva, dbbenetes szm aut lesz a gammban, gy semmi sem fogja megakadlyozni az eladsi listk jabb uralsban. m azrt felhvom mindenki figyelmt arra, hogy a spanyolviaszt az EA az elz jtkval tallta fel – olyan mret katarzisra senki se szmtson, mint amit az NFSU1-el tlt!
|