A GameStar tesztelte a Carbont...
Magyarország leghíhettebb újsága a GS volt olyan szerencsés és tesztelhette a NFS C-t. Gondolom USA-ból van a játék. Nézzétek meg mit is írt a game tesztelője ZeroCool...Az elmúlt napok képei, videói és most a GS leírása ugyanakkor elképesztő érveket adtak a "Vedd Meg Eredetiben!" tábor tagjai szájába - de még mielőtt minden poént lelőnénk; olvassatok!
NFS: Carbon [ONLINE EXKUZÍV]
|
No kérem, vannak azok a pillanatok, amikért érdemes élni. Sikerült berontani az Electronic Artshoz, és egy nagyobb tasliváltást eszközölve megszerezni a legújabb Need for Speed játék PC-s változatát. Hát ez a Carbon nagyon sok tekintetben ígéretes volt eddig, mostmár viszont egyszerűen csak etalon!
Már most leszögezem, hogy nagyon sok konkrétumot nem tudok írni, mert alig fél órát nyomultam, és máris elkezdtem digizni, képet lopni, és cikket írni. Nem jutottam el sokáig, de igazából már most is kapkodom a fejem, nem tudom mit nézzek, olyannyira sok az új funkció.
Tartsd Carbon magad Lássunk néhány olyan apróságot, melyek már az első pillanatban megfogtak: hát a helyes "címlap leány" most is nagyon baba, első jó pont az EA-nak. Másik ami nagyon bejön, hogy rengeteg filmes (ingame, render egyaránt) van a játékban, és ezek legtöbbje egyszercsak átmegy versenybe. Érdemes folyamatosan figyelni, mert bizony könnyen előfordul, hogy egy átvezető animációnak tűnő valaminek szerves részei leszünk.
A csapatgenerálás egyértelműen a játék egyik legösszetettebb része. A város egyes territóriumait különféle bandák birtokolják. Előrehaladva ezeket a részeket kell megszerezni tőlük. Nekünk is kell csapatot csinálnunk, összesen három segítőt vehetünk fel. Van aki aktiválásra blokkolja az ellenfelet, más segít javítani a verdát, megint más mutatja a legrövidebb utat - fontos lett hát a csapatjáték, ami az NFS történelem egyjátékos módjában teljesen új lehetőségnek számít. Megjegyzem nagyon jó kezdeményezés, egészen új nehézségi szintre került a játék.
Most sem csalódunk az NFS-ben! Az autók alkatrészeinek testreszabására nincsenek szavak. Az Autosculpt (TM) lehetőséget ad arra, hogy minden egyes apró elemet torzítsunk, formáljunk, nyújtsunk, és így tovább. Az általunk kreált alkatrészeket szabadon festegethetjük, sőt, még a matricák egyes rétegeinek színét is megváltoztathatjuk.
A zene önmagában szerintem nem annyira jó, mint eddig, de a játék hangulatához, színvilágához és atmoszférájához remekül passzol. A járgányok hangja most is kiváló, dübörögnek tőlük rendesen a hangfalak - a drágalátos alsó szomszéd már fel is kopogott, hogy ugyan már csendesebben... szerintetek lehalkítottam? :P
Akár így, akár úgy, azt kell mondjam valami zseniális fordulat következett be a Need for Speed sorozatban. Ennyi újítást már rég nem láthattunk, és igazából már most, fél óra játék után azt mondom: nem baj, hogy nincsenek nappali pályák, a raklapnyi egyéb fontos érdekesség hamar vigaszt nyújt.
A következő GameStarban természetesen egy komplett áttekintő cikket találhattok majd, rengeteg infóval, képpel, külön GameStar TV blokkal természetesen. A demóról egyelőre nincs pontos infó, de még megpróbálok valamit megtudni a kiadótól a jövő hét elején.
Ja igen, kiegészítésnek csak annyit, hogy sajna nem tudtam max grafikán tolni, mert a jelenlegi gépen nem a TOP. Ennél tehát jobb a grafikája, meg még rá lehet kapcsolni élelmosást, meg motion blurt is. Csak gondoltam szólok, nehogy elkezdjétek szídni a képeket, meg a videókat... :)
2006.10.20. ZeroCool |
|